søndag 7. september 2014

RÅSA


Massevis av høstnyheter på RÅSA, vår butikk i Stavern!


Mange nyheter har også funnet veien til RÅSA. Vår koselige lille butikk er b.la fyllt med høst nyheter fra Black Lily, TiMo, Ganni, Maison Scotch, bzr, Ane Mone, Arnie Says og Becksöndergaard.


Du har muligheten til å finne mange klassiske outfits, skjønne gensere, flotte kjoler og varme jakker.




Jeg har valgt mine favoritter til dere. Jeg er alltid glad i Ganni og derfor har jeg valgt disse to vakre settene.



En annen favoritt er denne fantastiske jumpsuit fra Black Lily, et søtt og morsomt valg.


900,-

Becksöndergaards lekre skjerf er alltid en vinner hos meg - disse vakre fargene passer perfekt til høsten.

Fra 699,-

  

Her var noen av mine favoritter. God søndag alle sammen. Vi sees på RÅSA (åpent fra 12-16 i dag) og Rått og Sanselig.

 / Nicoline 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar