lørdag 24. januar 2015

 Messe i Lillestrøm

Nå har jeg vært på min første messe som innkjøper, det var gøy! Gave og interiørmessen i Lillestrøm er stor – tenk en hel stand med poser, innpakningspapir og bånd .. gled dere, vi fikk kjøpt noe fint innpakningspapir!
En annen stand som jeg syntes var fantastisk fin var Mr. Plant.




Mr. Plant lager kunstige blomster i alle former og fager, det var en fin og inspirerende stand! Her fikk vi kjøpt mye fint!

Et velkjent merke kommer tilbake til Rått & Sanselig, nemlig Hübsch
 
Vi så mye fint, gled dere! Hübsch er dansk design til hjemmet. Nydelige ting i fine farger og bra kvalitet.


En annen veldig fin stand var hos Bon Dep. Bon Dep har sin egen stil og skaper flotte ting! Veldig snart vil butikken være fylt med disse nydelige armbånd – jeg gleder meg til at få et!!


Sist men ikke minst var jeg fascinert av norske Anouska. Hos dem finner man mange fine og unike ting - vi fikk noen godbiter med oss hjem! 

 


Snart reiser Ida og Camilla til Paris, gled dere til bilder fra den tur! :-) 
 
God helg til dere alle!
/Nicoline 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar