søndag 2. november 2014

En magisk jul hos Rått & Sanselig

Julen er magisk og jeg elsker julesesongen med en vennlig og hyggelig atmosfære. Julen byr på sammenkomster med venner og familie, og med alle tingene som skal være istand kan det vært litt av et stressmoment. Men julen er også koselig og rolig.
Årets jul kommer snart til Rått & Sanselig. Her hos oss har vi holdt på å planlegge den kommende julen lenge, og vi ser frem til å vise deg alle herlighetene.
Elsker du å pynte til jul? Vi gjør! Elsker du glitter, lys og vakker julepynt? Vi gjør! Juleåpningen blir så morsom og full av juleglede.
Jeg kan ikke vente med å se det fantastisk pynt, de vakre utstillingene, og alle gleden julen bringer med seg. Det blir magisk, jeg bare vet det!
Butikken blir fylt med klassisk, leken og vakker julepynt - noe for alle hjem. I år har vi julepynt fra TineK Home, Walther&Co, House Doctor, Sirius, Rie Elise Larsen, &k Amsterdam og mange flere. Jeg lurer på om det er noe du bare må-ha? Det er mange ting jeg virkelig trenger .




Vi ser frem til en magisk kveld – sees!

Åh, nå må tiden gjerne gå fort!!

/ Nicoline




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar